Inköpt

 
 

God eftermiddag

Idag har vart en lång dag men jag har fått gjort väldigt mycket bland annat städat, gjort veckoschema för mat handling, lista på bebis grejor och promenerat.  Nu börjar det närma sig, vi åker till Ikea klockan halv 7. Jag har tagit fram alla saker vi inhandlat och gjort ett Word dokument på datorn där jag har skrivit ner allting så att vi lättare kan hålla koll på dom inköpta grejorna. Jag är en riktig slarvmaja och kan därför inte hålla reda på en endaste lapp. Hoppas våran lista är till nytta för någon. Bild på spjälsängen kommer senare. 

 

Listan på inköpta grejor:

 

Kläder:

Storlek 44

2 bodys

2 byxor

1 mössa

 

Storlek 50

2 byxor

2 bodys

3 sparkdräkter/pyjamas

2 mössor

6 par strumpor

 

Storlek 56

4 sparkdräkter/ pyjamas

1 byxa

2 bodys

Storlek 62

3 bodys

2 byxor

1 sparkdräkt/ pyjamas

2st drägellappar

 

Övriga saker:

1st filt

Skötbädd

1st handuk

1st snutte

Bok

1st mam anti colic flaska

Gosedjur

4st nappar

1st napphållare

Nagelvårdsset

Nässug

Haklapp

Termometer

Borste

Babygym

 

 

 

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vi Unga Mammor

Mitt namn är Isabellé Madelené Hellström. Jag är 21 år och lever ihop med min sambo Joakim i Göteborg. Vi har vart tillsammans i 4 år och är även förlovade. Nu väntar vi även barn ihop BF 29/02/16. Mina inlägg är mest till mig själv, en dokumentation som man sedan kan se tillbaka på. Tycker självklart att det är roligt om det är någon som vill göra denna spännande resa med mig. Eller kanske finns det någon orolig mamma därute som vill ha tips angående en liknande situation. Jag försöker att svara så gott jag kan på diverse frågor. Bara för att vi är unga betyder det inte att vi är mindre bra föräldrar.

RSS 2.0