Spjälsäng

God Förmiddag
 
Vaknade vid tio tiden utvilad och pigg även fast vi tvättade från 19-23 igår kväll. Ringde upp min syster som hade ringt mig ett par gånger. När jag kom ut i vardagsrummet kände jag en fräsch doft av sköljmedel från den nytvättade soffklädseln. Jag fortsatte ut i köket för att sätta på kaffe då jag plötsligt kände en stark smärta mellan brösten som varade i cirka 3 minuter, självklart blev jag fruktansvärt rädd och frågade henne om det men hon sa att det inte var nått att oroa sig över. Har innan haft hjärtklappning men detta var något helt annat. Kommer iallafall att fråga min barnmorska om det på nästa möte bara för att vara säker
 
Senare idag när Joakim slutar jobbet ska vi åka till Ikea i Kållered och kolla på spjälsäng. Förhoppningsvis hittar vi någon som vi vill ta med oss hem. Jag tänker att vi lägger max 1200:- på en spjälsäng vilket jag tycker är ett rimligt pris. Det Känns så verkligt och mysigt att börja köpa möbler även fast det är lång tid kvar tills BF. Men vi kommer inte heller behöva köpa allt då min syster har erbjudit oss lite saker vilken är en lättnad. Vi kommer bland annat få en barnvagn teutonia, sängkläder,babysitter och sängmobil.

Till helgen åker vi också ner till ullared för att köpa bland annat babyskydd, badbalja, blöjhink, kläder, skötbord mm. men innan dess måste jag kolla vad det är vi har köpt så det inte blir dubletter eller felköp med tanke på att det är en liten bit att köra. Hoppas att det inte är allt för mycket människor. Vi åker trots allt innan löning så det borde vara lungt och skönt. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vi Unga Mammor

Mitt namn är Isabellé Madelené Hellström. Jag är 21 år och lever ihop med min sambo Joakim i Göteborg. Vi har vart tillsammans i 4 år och är även förlovade. Nu väntar vi även barn ihop BF 29/02/16. Mina inlägg är mest till mig själv, en dokumentation som man sedan kan se tillbaka på. Tycker självklart att det är roligt om det är någon som vill göra denna spännande resa med mig. Eller kanske finns det någon orolig mamma därute som vill ha tips angående en liknande situation. Jag försöker att svara så gott jag kan på diverse frågor. Bara för att vi är unga betyder det inte att vi är mindre bra föräldrar.

RSS 2.0